"Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ақмырза ауылының жалпы орта білім беретін мектебі   коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа села Акмырза отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

facebook

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023 жылына арналған «Ақмырза ауылының жалпыорта білім беретін мектеп» КММ-нің есебі

26.12.2023

Ақмола облысы, Ерейментау ауданының, Ақмырза ЖОББМ-де  2023 оқу жылында барлығы 33 мұғалім,  24 техперсонал бар.

2022-2023 оқу жылында мектепте 134 оқушы білім алды; Оның ішінде 55 оқушы бастауыш, 46 оқушы ортаңғы буында, 33 оқушы жоғары буында. Бір жыл ішінде 2 оқушы оқудан шығып, отбасылық жағдайына байланысты басқа мектепке ауысты.

2022-2023 оқу жылында мектепте сабақ екі ауысымда өткізілді. Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісін, сабақтан тыс жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға, негізгі санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтауға жұмыс режимі мен жағдайлары қолайлы болды. Мектеп бес күндік жұмыс аптасында жұмыс істеді. 2-11 сыныптарда сабақтың ұзақтығы 45 минут. 1-ші сыныптар, бірінші тоқсанда сабақтың ұзақтығы 35 минут, екінші тоқсаннан бастап – 45 минут. Үзілістер – 10, 15 минут. Күннің екінші жартысында сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастырылып, жеке сабақтар, үйірме жұмыстары ұйымдастырылды.

1. Мектеп құжаттарын нормативтік құжаттарға сәйкес жүргізу

2022-2023 оқу жылында мыналар тексерілді:

Оқушылардың жеке істері

Тексеру қыркүйек және маусым айларында және нақты параллельдердің HSC шеңберінде жүргізілді сыныптар. Нәтижелерді талдау кемшіліктерді тез жоюға мүмкіндік береді (тізімді жаңарту, жаңа мәліметтерді енгізу, титулдық бетте студенттердің фотосуреттерінің болуы). Студенттердің жеке істері талапқа сай жүргізіледі. Жеке істердің саны сынып тізімдеріне сәйкес келеді; әрбір жеке іс бойынша қозғалыс кітапшасындағы жазбаға сәйкес нөмір болады; жеке істер негізінен толтырылады мұқият; жеке іске енгізілген бағалар «Күнделике» қойылған қорытынды бағаларға сәйкес келеді; Келесі сыныпқа ауыстыру туралы педагогикалық кеңестің шешімі туралы жазбалар және сынып жетекшілерінің қолдары бар; Әрбір жеке істе барлық қажетті құжаттар бар. Мұғалімдермен жеке жұмыс барысында кемшіліктер тез жойылады. Әліппе дәптері талапқа сай жүргізіледі. Сертификаттарды беру кітабы талаптарға сәйкес жүргізіледі.

«Ақмырза ауылындағы орта мектеп» КММ студенттерінің жеке істерін жүргізу бойынша анықталған ескертулер дер кезінде жойылды.

Дәптерде емле режимін орындау

   Тексеру мектепішілік жұмыс аясында жоспарға сәйкес жүргізілді

сынып параллельдері арқылы бақылау. Дәптерлерді тексеру барлық мұғалімдердің екенін көрсетті

еңбек кітапшаларын жүргізу талаптарының сақталуын бақылау. Жалпы білім беретін мектеп оқушылары біртұтас емле тәртібін сақтайды, пікірлердің көпшілігі шығармалар арасындағы шегіністердің бұзылуына қатысты. Барлық сынып дәптерлері қолтаңбалы және мұқабалары бар. Пән мұғалімдерінің дәптерді тексеру жиілігі мен сапасы

Тексеру мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес сынып параллельдері бойынша жүргізілді.

Тексеріс көрсеткендей, жалпы алғанда пән мұғалімдері жұмыс дәптерін талапқа сәйкес аралықпен тексереді. Тексеру жүргізілуде

сапалық, қателер түзетіледі, бағалар жалпы объективті түрде қойылады.

KUNDELIK.KZ порталы

Толтырудың уақтылығы мен дұрыстығы, қауіпсіздік нұсқаулығын көрсету

Мектепішілік бақылау барысында жалпы алғанда пән мұғалімдері және

сынып жетекшілері  күнделік.кз журналына уақытылы жазбалар жасайды.Оқу кезеңіндегі жұмыс бағдарламаларын орындау (бағдарламалардың практикалық және теориялық бөліктерін өту)

   Электронды журналдарды тексеру барысында мектептің барлық мұғалімдері оқушылардың ағымдағы және қорытынды үлгерімі мен сабаққа қатысуын белгілеу үшін күнделікті 100% электронды журнал толтыратыны анықталды. Мониторинг көрсеткендей, мектеп мұғалімдері электронды журналдағы жұмысқа сенімді, сынып жетекшілері оқушылардың қозғалысына дер кезінде басшылық жасайды.

Барлық оқушылар мен ата-аналарға жүйеде жұмыс істеу үшін парольдер беріледі. Оқушылар мен ата-аналар өз беттерін үнемі қарап отырады. Электронды журналдарды жүргізуде бұзушылықтар анықталған жоқ. Электронды журналдарды толтыруда және үй тапсырмасын толтыруда кідіріс жоқ.

Журналдарды ресімдеуде заңбұзушылыққа жол берген пән мұғалімдерімен жеке әңгімелесулер өткізіліп, электронды журнал жүргізу туралы ережемен қолтаңбамен қайта таныстырылады.

 Оқушылардың сабаққа қатысуын есепке алу

Электронды журналды тексеру мектепішілік бақылау жоспары бойынша жүргізілді. Тексеру кезінде пән мұғалімдерінің жұмысында да, аудиторияда да үлгерімі нашар, себепсіз сабаққа келмей қалуға бейім, жиі ауыратын (таңдамалы) оқушылардың сабаққа қатысуын есепке алуға баса назар аударылды.

Тексеріс барысында, жалпы, сынып жетекшілері оқушылардың сабаққа қатысуын күнделікті қадағалап, оқушылардың сабаққа келмеуін есепке алатыны анықталды.

Пән мұғалімдері оқушының сабаққа келмеу фактісін де тіркейді. Сонымен қатар, бір реттік босатқан (жеке күндер) сабаққа қатыспаған жекелеген оқушылардың сабаққа қатысуын есепке алу бойынша жұмыс жеткіліксіз.

Материалдық-техникалық жабдықтау

Материалдық-техникалық жағдайдың мониторингі материалдық-техникалық жағдайдың қолданыстағы санитарлық және өрт қауіпсіздігі нормаларына, білім беру ұйымының қызметкерлері үшін еңбекті қорғау нормаларына сәйкестігін көрсетті. Мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес оқу кабинеттеріне, спорт залына, кітапханаға тексерулер жүргізілді. Барлық аудиторияларда мұғалімнің автоматтандырылған жұмыс орны (компьютер, мультимедиялық проекторлар, бейне-аудиотехника, көшіру техникасы) жоқ, ақпараттық-педагогикалық технологияларды пайдалануға жағдай жасалмаған.

Барлық оқушылар кітапхана қорынан оқулықтармен қамтамасыз етілген. Мектептердегі оқушылар кабинеттерден басқа мектептің басқа кабинеттерін сабақтан тыс және мектептен тыс іс-шаралар үшін пайдалану мүмкіндігіне ие: спорт, акт залдары, мектеп кітапханасы, педагог-психолог кабинеті, аға кеңесші, мектеп ауласындағы спорт алаңы. .

Мүмкіндігі шектеулі оқущылардың қолжетімді сапалы білім алуына жағдай жасалған.

 Оқу іс-әрекетін психологиялық қамтамасыз ету

Психологиялық қызметтің әдістемелік жұмысында оқушылардың, ата-аналардың, мұғалімдердің және сынып жетекшілерінің психологиялық тәрбиесі маңызды рөл атқарады. Студенттерге білім берудің нәтижесі – олардың ойдағыдай білім алуына және дамуына көмектесетін психологиялық білім мен дағдыларды табысты пайдалану. Оқушыларға берілген білім белсенді болуы үшін олар тұлғалық даму процесінде пайдаланатындықтан, жұмыстың мазмұны мен формаларын таңдауға байыппен қарау керек. Мазмұнды таңдауда тек жас ерекшеліктері ғана емес, оқушылардың белгілі бір білім мен дағдыларды игеруге дайындығы да ескеріледі. Осыған орай білім беру қолдауы да ұйымдастырылды студенттің немесе студенттер тобының нақты сұранысы. Түзету-дамыту жұмыстары 1 және 5 сынып оқушыларымен бейімделу сабақтарына, қауіп тобындағы балалармен жұмыс істеуге, түлектерге психологиялық қолдау көрсетуге бағытталды.

Девиантты мінез-құлықтың алдын алу мақсатында оқушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың даму, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялары, тәуекел тобына жататын балалармен жеке әңгімелесу, ата-аналар жиналыстары мен педагогикалық кеңестерге қатысу түрінде консультативтік жұмыс жүргізілді.

Тәрбие қызметін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуді бақылау нәтижелері бойынша талдамалық есептер құрастырылды, мұғалімдерге ұсыныстар берілді.

Оқушылардың үлгермеушілігінің алдын алу, бағалаудың объективтілігі

• оқушылардың оқу сабақтарына қатысуы;

• нашар оқитын оқушылармен мұғалімдердің жұмысы.

Дәлелді себепсіз қалдырылған сабақтардың санын азайту мақсатында келесі шаралар қабылданды:

оқушылардың сабаққа келмеу себептерін дер кезінде анықтау;

• сабақтан қалып қойған оқушылардың ата-аналарымен жеке жұмыс.

   Сынып жетекшілерінің сабаққа қатысуы мен оқушылардың үлгерімі туралы есептерін ай сайынғы талдау оқушылардың бір секундқа кетіп қалуының алдын алу үшін уақтылы басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік берді.

Оқыту және олардың шегерімдері. Оқушылардың сабаққа қатысуын, оның ішінде сырқатына байланысты бақылау барысында босатқан күндер мен сабақтардың ең көп пайызы бар сабақтар, сондай-ақ жалпы алғанда ауруға байланысты жіберілген сабақтар (күндер) санының сәйкес көрсеткішке сәйкес келмеуі анықталды.

2022-2023 оқу жылында оқушыларды ҰБТ-ға дайындау жұмыстары жүргізілетін болады, сондықтан бұл сыныпқа қатысу мәселесіне көбірек көңіл бөлінуі керек. Оқушымен, онда көп келмегендер анықталды, оның ішінде сырқаттанушылық бойынша жеке профилактикалық жұмыстар жүргізілді.

Жалпы мектеп бойынша білім сапасының көрсеткіші 49 % көрсетті. Оқушылар пәндік олимпиадаларға, ғылыми жобаларға қаысып, жүлделі орындар иеленді.        

Ұсыныстар:

1. Тәрбиелік қарым-қатынастардың негізгі қатысушыларының өтініштерін ескере отырып, білім беру қызметі үшін қолайлы жағдай жасау бойынша жұмысты жалғастыру.

2. Сабаққа қатысу мәселелерін тұрақты бақылауда қалдыру, анықталған жағдайда сынып жетекшілері тезірек әрекет етеді сабақты себепсіз босатып, кешігіп қалуға бейім оқушылар.

3. 2022-2023 оқу жылында оқыту сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді әдістемелік қамтамасыз ету жұмыстары жүргізілді. Осы мақсатта оқу жылына арналған мектепішілік бақылау жоспарына келесі іс-шаралар енгізілді:

• әдістемелік бірлестік жетекшілерімен сұхбат (тоқсанына бір рет);

• жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету;

• әдістемелік бірлестіктер отырыстарының хаттамаларын талдау (тоқсанына бір рет);

• мұғалімдермен сұхбат (жеке бақылау шеңберінде);

• бақылау және бақылау (сабақтарға, пәндік апталықтарға, ашық сабақтарға қатысу). Мектепте мұғалімдердің аттестация нәтижелерінде көрсетілген кәсіби шеберліктерінің нәтижелеріне үнемі мониторинг жүргізіледі. Бұл көрсеткіштер педагогикалық ұжымның кәсіби құзыреттілігінің жеткілікті жоғары деңгейін, оның шығармашылық өсуін көрсетеді, бұл педагогтардың психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктерін меңгеру бойынша жұмысын ұйымдастырумен, олардың өздігінен білім алуын үнемі ынталандырумен қамтамасыз етіледі. Мектепте барлық мұғалімдерге арналған деректер банкі бар, әр мұғалімнің портфолиосы бар.

Жас мамандармен жұмыс шеңберінде мыналар ұйымдастырылды:

1. Консультациялық-әдістемелік іс-шаралар: «Электрондық журнал толтыру», «Жұмыс бағдарламасына қойылатын талаптар», «Бағдарламаларды түзету», «Дарынды балалармен жұмыс» тақырыптарында жас мұғалімдерге кеңес беру; жарыстарға, жарыстарға дайындық, ШМО отырысында көпшілік алдында сөз сөйлеу.

2. Жұмыс тәжірибесін тарату, жалпылау: жас мамандарға арналған ашық сабақтар.

1. Ғылыми-әдістемелік қызмет – жас мамандардың мектептегі іс-шараларға белсенді қатысуы.

Просмотров: 46


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст